neděle 4. ledna 2015

2014 očima hráče ve středním věku

Co mě nejvíce bavilo minulý rok?


MOBILNÍ ZAŘÍZENÍ

1. Hearthstone: Heroes of Warcraft 

    Se zpožděním, ale přece vyšla tahle pecka taky na androidí zařízení. Psal jsem o tom v minulém článku - super hratelnost, odladěnost, v pohodě free-to-play model..Co chtít víc? Pro mě jednoznačná jednička a taky fakt, že když se do něčeho Blizzard pustí, stojí to za to. By gamers, for gamers.

2. World of tanks

    Sice taky vyšlo koncem roku a taky až v druhé fázi na android, ale i tak - pokaždý, když WoT pustím, nemůžu se zbavit pocitu, kam až ta technika zašla, že je možný hrát takovýhle kousky na tak malym zařízení :-) :-) WoT jsem hrál jak na iphone tak na androidu, u obou jsem nezaznamenal žádné technické nedostatky, hra vysílá v češtině, hraje se super a strávil jsem u ní po Hearthstone nejvíce času.

3. Star Wars: Commander

    Že to neznáte? SW Commander staví na úspěšném principu Clash of Clans s kosmetickými rozdíly a malinko jinym pojetí, ale jinak jde o to samé. Nutnost pro SW maniaky, ostatní taky zabaví. Pozor na občas ne příliš fér free-to-play - zejména u soubojů je dost znát, že si někdo kupuje krystaly a někdo spoří eura a jde na to po staru - hraním :-)
   
PC

1. Far Cry4

    Pro mě hra roku 2014. Nepřesvědčí mě ani tolik omýláné hlášky, že jde trojku v jiném kabátě. FarCry4 prostě nabízí to, co většina FPS neumí - sandboxovou zábavu na obrovský mapě, spoustu vedlejších eventů, působivý živoucí svět, možnost "dělat si,co chci", efektní zbraně (bez pocitu,že střílím z hračky jako u CoD) to vše zabalené v překrásnym kabátě. Uznávám, že kampaň není z nejlepších, postavy (kromě Pagan Mina) nejsou z těch, na které by někdo v budoucnu vzpomínal, ale i tak jsem u FC strávil přes 30hodin a pořád mě nepřestává bavit a překvapovat.

2. Civilization: Beyond Earth

    Tohle fakt můžu. Strategií moc nevychází a proto jsem týhle věnoval speciální pozornost. Po čase sice trochu repetetivní, ale stále skvělá a fortelná zábava.

3. Wasteland2

    Post-apo Briana Farga má koule a umí za ně obtížností taky pěkně chytnout :-) Hra roku to pro mě není, ale strávil jsem u ní nadprůměrně času a celou dobu jsem se - i přes občasné technické nedostatky - královsky bavil.

OSTATNÍ A NA CO JEN TAK NEZAPOMENU

Takže určitě nezapomenu na skvělý Banished, na moment, kdy mi poprvé vymřela vesnice hladem. Na Endles Legend a její překrásnou grafiku. Stále mám rozehrané Divinity: Original Sin - dalo by se říct tak trochu oldschoolové a tím pádem na dnešní dobu "revoluční" RPG. Na konzoli se nám doma stále točí DVD s GTA5, kde FPS view je fakt super věc a AssasinsCreed: Unity, u kterého jsem měl mírné dejavu, ale které dokáže zabavit a taky oslnit (těch lidí!:-) ). Hotline Miami na PS4 je must have, ikdyž někdo ohrnuje nos nad grafikou,ale zkušenější hráč ví, co je lepší :-) Bylo toho minulý rok dost, co hrát - sice s omezeným časem, ale i tak jsem toho dost stihnul a náramně jsem se u toho bavil. Protože jak by řekl Michael Jordan - "Just play, have fun and enjoy the game".



P.S.: Rozjeli jsme se synkem nového Poldu. Překvapilo mě, že kolem toho nikde nebyl žádný hype ani promo. U nás je to zatím dobrý :-) Jo a dá se sehnat jen u JRC - buď eshop nebo kamenná prodejna!





0 komentářů:

Okomentovat