pátek 23. ledna 2015

Vychází Witcher:Battle Arena

Jako předzvěst vydání očekávaného Zaklínače vycháchí na #iOS a #Android MOBA titul #TheWitcher: Battle Arena.



Měl jsem možnost hrát, dal jsem tomu cca hodinu a zatím dobrý. Není to klasická DOTA ani LoL, jde to trochu svojí cestou s tím,že jde o free-to-play titul s mikrotransakcemi (možnost nákupu vybavení,skinů atd.) a podle vývojářů by mělo jít vše odemknout poctivým hraním. K dispozici je 9 hrdinů (každý samozřejmě vybaven sadou specifických skillů), 2 mapy, je možno hrát COOP vs AI (anebo 3x3), je možné také hrát v offlinu módu. Do budoucna se má hra neustále vyvíjet, takže nejspíš přibudou mapy, skilly nebo hrdinové (za Geralta se dát hrát už teď tak není potřeba :-) )

Hraní je plynulé, žádné sekání, atmosféra super, možnosti bojů jsou rozmanité a zatím jsem nenarazil na vyloženě velký problém, ALE to vše jen v případě, když se dokážete nalogovat do hry. Obdržel jsem hodněkrát hlášku, že dochází k údržbě serverů, nemohl jsem se nalogovat a kdyby to nebyl Zaklínač, asi bych to už vzdal.. Jinak


Jak to celé vypadá jsem si dovolil zvěčnit na videu níže..


GOOGLE PLAY odkaz 

iTUNES odkaz


0 komentářů:

Okomentovat