středa 24. září 2014

Proč nemám rád early access

Když jste si chtěli v dobách dávných, kdy Internet nebyl tolik rozšířen, zkusit nějakou hru, měli jste omezené množství možností. Jednou z nich byla demoverze - většinou instalovaná z CD nebo DVD nějakého herního magazínu, v tom lepším případě stažená z Internetu. 
Doba pokročila a dneska je možný do hry skočit už ve fázi vývoje - tudíž vyzkoušet si základní funkce a uhasit tak svojí nedočkavost.. Nějaký čas zpátky jsem si pořídil #EarlyAccess neskutečně hypoveaného DayZ.. Výsledek? Ve hře jsem po pár dnech hraní nikoho nepotkal, žádné zvíře, žádnou živou postavu, pouze shnilé jablko. Nadával jsem jak nikdy, ale pak jsem si uvědomil-co jsem vlastně za těch 50€ (!!) čekal? Hra prostě není hotová a tohle je early access, předběžný vstup.. A v tom vidím ten problém-hra nebude hotová nikdy, pořád bude ve fázi vývoje, jakékoliv bugy budou házeny na early access atd atd.. Proto nemám tohle řešení pro nedočkavce rád - je to jen navoněná bída. Je mi jasný, že v pár případech to pomůže odladit problémy, každopádně já s tím mám špatnou zkušenost a třeba u Elite Dangerous si radši počkám na plnou a funkční verzi..

0 komentářů:

Okomentovat