pátek 19. září 2014

S Destiny až na konec světa..nebo ne?

Launch #Destiny provázel neskutečný hype, který se sice vyplatil po stránce finanční (prodeje v řádech stovek miliónů dolarů),ale co po stránce hratelnosti?
Na Destiny jsem byl fakt zvědavej - už proto,že se o tom všude mluvilo a každý na to čekal - nechal jsem se regulérně vtáhnout do soukolí marketingu a PS4 White Destiny Edition byla doma :-) Nutno podotknout, že z mého pohledu byl podobný hype tak trochu na místě - přecijen za Destiny stojí skupina vývojářů, co vytvářela sérii HALO(Bungie) a v tomto případě jde o úplně novou IP.



 Po úvodním intru a skoku do hry přišla chvíli otevřená pusa - Destiny byla vlastně první hra, kterou jsem na PS4 mohl hrát a proto jsem chvíli jen seděl a kochal se zpracováním. Začátek super, první kroky ještě líp..potom transport do Toweru, první questík, upgrade postavy, zbraně a dál?  Takhle to pokračuje a opakuje se. Tower má spoustu zákoutí na prozkoumání, můžete si hodně věcí dokupovat, vylepšovat, ale to je tak všechno. Příběh je pro mě dost těžce stravitelný,nezábavný a příliš "šedivý" na můj vkus(nikomu to netlačím) - postapo, záchrana světa, poslední přeživší, vy v roli Guardiana jakožto záchrance atd..Lokace se sice neopakují,ale při hrání mě pořád šimral pocit,že tohle už jsem dělal a je to pořád dokola.



Co dodat? Mám nahráno 14 dní velmi intenzivního gameplaye - bez účasti dalších spoluhráčů - a pokračovat už asi dál nebudu. Je mi jasný, že hrát ve 3lidech coop kampaň může být o stupeň větší zábava - i tak si ale myslím,že jde o tupou střílečku s překrásným zpracováním. Do budoucna si myslím,že pokud se přidá další obsah, vedlejší questy, odladí se pro mě delší loadování lokací - bude to super střílečka. Akorát se bojím, že tohle vše bude formou placených DLC jak jsme u Activisionu zvyklí...

Klady:
  • Audiovizuální zpracování
  • Možnost hrát coop kampaň až ve třech hráčích
  • Silný potenciál do budoucna
Zápory:
  • Nuda a šeď
  • Stereotyp
  • Bez šťávy
Odkaz:






0 komentářů:

Okomentovat